FANDOM

Vault 111 je  protiatomový kryt vyvinutý společností Vault-Tec. Vault 111 se nachází v blízkosti Sanctuary Hills, Massachusetts.

Pozadí Editovat

Vault-Tecem navržený Vault 111 sledoval účinky dlouhodobé pověšené animace na nic netušící testovací subjekty. Zaměstnanci Vaultu 111 se skládájí z dozorců a malého týmu vědců, bezpečnostní stráže a personálu údržby zařízení, zaměstnaných na krátkodobé základě. Testované subjekty byly lákáni do Vaultu 111 z blízkého sousedství Sanctuary Hills a byly umístěny v stázových komor poté, co bylo řečeno, lstivě, že účelem komor byla dekontaminaci. Podle standardních operačních postupů Vault-Tecu, Vault 111 měl zůstat uzavřená po dobu minimálně 180 dní, po kterém mohla být otevřena po obdržení z Vault-Tecu, nebo na základě uvážení dozorce. Po uplynutí této doby se 180-denní povinné přístřeší období Vault 111 neobdrží žádný signál a jeho pracovníci čelí slábnoucí zásoby. Dozorci, znepokojeni tím, že radioaktivita mimo Vault 111 neklesala dost během posledních 180 dní. Odmítli odpečetit dveře Vaultu. Krátce poté, frakce bezpečnostního personálu vaultu vzbouřila proti dozorci ve snaze odpečetit dveře vaultu a opustit vault. V reakci na to se dozorce umístil do vaultu a požádal všechny zaměstnance aby mu předali jakékoliv jídlo, zbraně, a medicínu. Je to jasné, zda vzpoura byla úspěšná.

Jediný přeživší se v vaultu 111 probudil poté, co v kryogenní stázi strávil 210 let. Při vstupu do terminálu Vaultu111, se dozví, že všechny ostatní subjekty, které vstoupily do Vaultu spolu s přeživším, jejim dítětem a jejim manželem, zemřely, kauzalitu bytí "udušení kvůli poruše podpoře života." V Nebezpečné hledání, přeživší zjistí, že Conrad Kellogg byla zaměřena nikoli na reaktivováni podpory života a ne je propustit. O 60 let později, v důsledku "chyby" ve vaultu 111, přeživší je propuštěn z kryostáze a útíká. Nicméně, jak se později ukázalo, že otevření bylo ve skutečnosti osobní volba ze strany Shaun, nyní ředitele Ústavu.

Popis Vaultu 111. Editovat

Na rozdíl od jiných Vaultů, vstup do Vaultu 111 má nejen atypické pneumatické otvíraní, ale působí také jako poklop.

Vault 111 vykazuje zjevné známky zanedbávání. Mražené mumifikované mrtvoly jsou v komoře, kosterní pozůstatky některých zabitých cestujících jsou roztroušeny po celém interiéru s příznaky násilí, a hodně z strojního zařízení již není v bezvadném stavu. Radšvábi také napadli Vault (nebo byly již v úložišti, kdy byl poprvé uzavřen a zmutovali až poté) a první setkání nepřátel. Nicméně i přes naprostý nedostatek výživného pro téměř 210 let. Interiér je v překvapivě dobrém stavu v porovnání s jinými opuštěný vaulty setkal v Velké Pustině a nebo v Mojave.

Vzácné předměty Editovat

  • Cryolator - v vitríně, kanceláři hlavního dozorce
  • Snubní prsten - nalézt na mrtvole jediného přeživšího manžela/manželky.
  • Pip-Boy 3000 Mark IV - na kosterních pozůstatcích vědce vedle hlavních dveří.
  • Red Menace - holotape hra, nalezené u rekreačního terminálu.
  • Vault 111 kombinéza - Na stole napravo ve druhé "cryopod" místnosti a druhý u kostry ve vstupní hale (kde byla rozdávána při vstupu).